Çağrı Merkezi

call center

Sisteminizde ortaya çıkabilecek teknik servis ve uygulama problemleri için 0800 211 36 36 numaralı Ücretsiz Destek Hattı'nı aramanız gerekmektedir.

Çağrılarınız, mesai saatleri içerisinde Destek Uzmanlarımız tarafından yanıtlanırken, mesai saatleri dışında ve resmi tatillerde nöbetçi Teknik Servis ve Uygulama Uzmanlarına yönlendirilmektedir.

Mesai saatleri dışında aşağıdaki Nöbet Telefonlarını doğrudan arayarak da nöbetçi personelimize Mesai saatleri dışında aşağıdaki Nöbet Telefonlarını doğrudan arayarak da nöbetçi personelimize ulaşabilirsiniz. Kurum telefonlarınız 0800 numaralı hatlara kapalı ise diğer erişim numaralarını kullanarak Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz. Mesai saatleri dışında aşağıdaki Nöbet Telefonlarımızı doğrudan arayarak da nöbetçi personelimize ulaşabilirsiniz.

 

ÇAĞRI MERKEZİ TELEFONLARI
Ücretsiz Destek Hattı 0800 211 36 36  
Diğer Erişim Telefonları Turkcell (532) 755 51 15
Turk Telekom Mobil (555) 755 51 15
Sabit Hat (212) 216 44 52-53-56-57
Elektronik Posta turkey.helpdesk@roche.com
NÖBET TELEFONLARI
Bölgeler Teknik Servis Uygulama
İstanbul 0533 734 6440 0533 734 6443
Ankara 0533 734 6441 0533 734 6444
İzmir 0533 734 6442 0533 734 6445